۱۳۸۸ مهر ۹, پنجشنبه

Listening: 68.33%
Structure: 58.33%
Vocabulary: 66.00%
Reading: 80:00%
Writing close: 74:00%

نمی دونم این درصدها ارزش مچاله کردن داره یا نه؟ تعیین سطح آریان پور زیادی با کلاس برگزار میشه، تو لابراتوآر، پشت میزهایی که 4تا کامپیوتر در 4 جهت داره. صحبت کردن با کامپیوتر برا من آسون نبود...باید یک هفته صبر کنم تا صدای ضبط شده منو بشنون و درصد بدن تا لولم معلوم بشه. ای خدا، می تونست خیلی بهتر از این بشه، هم سخت بود یه کم و هم اینکه یکی نذاشت من تمرکز کنم و مدام با پا علامت میداد. آخه آزمون تعیین سطح جای این کارهاست! تقریبا می تونم حدس بزنم درصد اسپیکینگم منفی میشه
.
.
.
می خواستم مفصل راجع به آزمون بنویسم، ولی الان همه حواسم به حرفای تو پشت تلفنه. در این که من همیشه از خودم زیادی انتظار دارم شکی نیست، ولی در مورد اعتماد به نفس... نمی دونم... فقط خواستم خود شیفته و خود بزرگ بین نباشم... همین... انگاری از اون ور افتادم